استراتژی های توسعه گردشگری


 

چارچوب توسعه گردشگری – سطح محلی

استراتژی توسعه گردشگری در ریمز شامپاین

 

کارفرما: دفتر گردشگری ریمز شامپاین

در سال 2012، اداره گردشگری ریمز شامپاین، Horwath HTL را برای توسعه یک استراتژی توسعۀ گردشگری برای ریمس شامپاین، منصوب کرد.
این برنامه شامل یک طرح تشخیص سه بخشی است: گردشگری، میراث فرهنگی / جذابیت مقصد در اطراف شامپاین، جو، خلاقیت و مدرنیته مقصد، خدمات و امکانات / تحرک گردشگری. پس از یک دوره مشاوره، این طرح به برنامه های اجرایی رسیده است.

طرح جامع توسعه صنعت گردشگری شهر آستانا با توجه به میزبانی EXPO 2017

کارفرما: موسسه توسعه و صنعت قزاقستان JSC

دفترهای مسئول: Horwath HTL کرواتی، فرانسه
Horwath HTL توسط موسسه توسعه و صنعت قزاقستان (KIDI) برای شرح برنامه جامع گردشگری آستانا با چشم انداز EXPO 2017 منصوب شده بود. حوزه کاری ما شامل:

  • طرح جامع استراتژیک گردشگری 2020 شهر آستانا
  • تهیه طرح جامع گردشگری
  • مدیریت پروسه توسعه گردشگری آستانا

توسعه گردشگری گردشگری Al Uqair، عربستان سعودی

کارفرما: کمیسیون گردشگری و آثار باستانی عربستان سعودی SCTA

ماموریت ما شامل:

  • مطالعه بازار، برنامه ریزی شهری، مفهوم توسعه گردشگری
  • تجزیه و تحلیل موقعیت و بازار
  • رقابت مناقصه برای یک مفهوم توسعه شهری
  • مفهوم گردشگری از جمله هتل ها، آپارتمان های خدماتی، گلف، امکانات تفریحی و اوغات فراغت و چندین فروشگاه غذا و نوشیدنی
  •  ادغام ویژگی های تاریخی و میراث فرهنگی

برنامه ریزی مقصد جزایر Redang و Tioman، مالزی

کارفرما: کمیسیون گردشگری و آثار باستانی عربستان سعودی SCTA

Horwath HTL همراه با WATG مشغول به انجام تجزیه و تحلیل در صنعت گردشگری و مهمان نوازی در سراسر کشور و ویژگی های هر دو جزیره Redang و Tioman از ساحل شرقی شبه جزیره مالزی بود.
این ماموریت شامل مشاوره طرح جامع در مورد اجزای زیرساخت های گردشگری، هتل ها و زیرساخت های عمومی هر دو جزیره، امکان توسعه جزایر به مقصد های تفریحی انفردی بر اساس ظرفیت فیزیکی و بازار، تخصیص منابع زمین و هتل و امکان سنجی مالی هتل های پیشنهادی

 


چارچوب های توسعه گردشگری سطح منطقه ای

توسعه گردشگری و تعطیلات منطقه پاریس ایل-دو-فرانس، فرانسه

کارفرما: کمیته گردشگری منطقه ای پاریس-ایل-دو-فرانس

هدف این ماموریت توسعه یک برنامه منطقه ای برای گردشگری و تفریح برای دوره 2020-2010 بود. بخش اول وظایف بر تشخیص نمایه فعلی و روند گردشگری برای پاریس بزرگ تر، متمرکز بود. Horwath HTL سپس به كمیته كمك کرد تا استراتژی بلندمدت و برنامه عملی مربوطه را توسعه دهد.
Horwath HTL راه اندازی یک وب سایت اختصاصی، رویدادهای مشارکتی، گروه های ارائه و متمرکز برگزار کرد. این مطالعه اهداف استراتژیک را تعریف می کند: تخصص در زمینه اداره کردن، فرصت ایجاد یک نام تجاری گردشگری “پاریس – ایل – دو – فرانسه” و نیازهای احتمالی آینده.

توسعه گردشگری و تفریحی دره لوئور، فرانسه

کارفرما: کمیته گردشگری اداره دره لوئور

این ماموریت با هدف تعیین یک برنامه توسعه استراتژیک برای دره لوئور و شهر تورها بود و شامل مراحل زیر بود:

  •  برنامه ی بازاریابی
  • امکانات برنامه ریزی
  • فضاهای بزرگ همکاری: وبسایت مشارکتی اختصاصی، رویدادهای نمایشگاهی، کارگاههای آموزشی، فیلم و غیره

برنامه توسعه گردشگری برای منطقه بایکال، روسیه

کارفرما: دولت منطقه ای بایکال

با توجه به منابع طبیعی و جذابیت کلی دریاچه بایکال، این طرح در نظر گرفتن روندهای تقاضای گردشگری بین المللی، نیاز به توسعه پایدار زیست محیطی و همچنین دستیابی به رونق اقتصادی طولانی مدت منطقه است.
وظیفه تعریف طرح توسعه صنعت گردشگری منطقه بایکال بود. به منظور تبدیل منطقه بایکال به عنوان یک مقصد گردشگری جذاب و شناخته شده بین المللی، یک برنامه جامع توسعه استراتژیک تشریح شده بود.

 

ارزیابی فنی برای برنامه سرمایه گذاری گردشگری پایدار در Atacama، شیلی

کارفرما: CORFO – شرکت توسعه شیلی

محدوده کاری ما شامل:

  •  تجزیه و تحلیل عمیق از زیرساخت های هتل و گردشگری منطقه ساحلی Atacama در شیلی برای شناسایی فرصت های بالقوه برای توسعه سیاست های گردشگری پایدار و سرمایه گذاری های مرتبط با گسترش آن.
  • این پروژه شامل کاداستر گسترده ای از بسیاری از نقاط گردشگری واقع در منطقه، شناسایی پتانسیل، محدودیت ها و دیدگاه های آن است.

استراتژی توسعه گردشگری و اوقات فراغت گویانا فرانسه

کارفرما: مقامات گویانی

محدوده کاری ما شامل:

  •  تشخیص بازار گردشگری و امکانات، تجزیه و تحلیل سیستم آموزش و پرورش در صنعت گردشگری، ارزیابی مدیریت گردشگری
  •  تعریف برنامه استراتژیک برای توسعه پیشنهادات توریستی نوآورانه
  • برنامه های عملیاتی و پیشنهادات برای اقدام عمومی در توسعه، جذب مقصد، آموزش و پرورش گردشگری، سازماندهی و حکمرانی، کیفیت عرضه و غیره
طرح جامع هتل و گردشگری جزیره سنت مارتین، کارائیب

کارفرما: مقام محلی

در سال 2007، جامعه سنت مارتین به قلمرو خارج از کشور با صلاحیت خودمختاری در زمینه قوانین گردشگری تبدیل شد. Horwath HTL به منظور تحقق بخشیدن به استراتژی مهمان نوازی و استراتژی گردشگری جزیره فرانسوی، با تمرکز بر موضوعات انتخاب شده از جمله: عرضه اقامتگاه / محل اقامت، کروز و مشتریان آمریکایی، منصوب شد.
Horwath HTL در ایجاد یک طرح تشخیص گردشگری در سنت مارتین مشارکت داشت و توصیه های استراتژیک را در زمینه مدیریت و بازاریابی ارائه می کرد. کار ما شامل تعریف یک سیستم رتبه بندی پذیرفته شده هتل بود.

برنامه توسعه گردشگری رودخانه مکونگ

کارفرما: ESCAP، سازمان ملل، بانک Development

دفاتر مسئول: Horwath HTL آسیا و اقیانوسیه
Horwath HTL موظف به یافتن پتانسیل برای توسعه گردشگری در رودخانه مکونگ در چین، میانمار، لاوس، تایلند، کمبوجیه و ویتنام و توصیه در رابطه با انواع محصولات گردشگری برای بالا بردن تعداد مقاصد درخواستی بزرگ تر از بخش های مکونگ بود.

مطالعه آينده نگر در مورد گردشگری آکيتن – منطقه بوردو، فرانسه

کارفرما: منطقه آکیتین و گروه مصلحت عمومی (PIG) Aquitain

Horwath HTL یک مطالعه آینده نگر برای گردشگری منطقه بوردو بود. تشخیص منطقه به ویژه در خط ساحلی متمرکز است. توسعه سناریوهای آینده. پس از آن استراتژی به دو برنامه عملی تبدیل شد، یکی برای منطقه و دیگری به خط ساحلی متمرکز بود

 

 

توسعه برنامه ریزی کمربند گردشگری کیوو، رواندا

کارفرما: جمهوری رواندا، وزارت تجارت و صنعت

توسعه یک برنامه زیرمجموعه برای استراحتگاهها و شهرهای کمربند کیوو در منطقه غربی رواندا. تشخیص و تجزیه و تحلیل داده های موجود و همچنین بازدیدهای منطقه برای طراحی یک طرح توسعه زیرساختی گردشگری پایدار.
اهداف محیطی: ارائه یک مطالعه امکان سنجی و برنامه جامع فیزیکی؛ چارچوب و برنامه استراتژیک برای هر دو سرمایه گذاری بخش عمومی (مانند زیرساخت ها و سایر امکانات عمومی، حفاظت و غیره) و سرمایه گذاران / سهامداران بخش خصوصی در صنعت گردشگری.

طرح جامع گردشگری منطقه ساحلی Adjara، گرجستان

مشتری: راه حل های توسعه Real Estate و شرکت مدیریت پروژه

برنامه توسعه گردشگری ساحلی برای منطقه Adjara نه تنها یک چارچوب مفهومی بلکه یک چارچوب عملگرایانه برای مدیریت کارآمد پیشرفت توسعه در زمان های آینده است.
Horwath HTL کرواسی، با همکاری THR بارسلونا، با استفاده از روال استاندارد بین المللی برنامه ریزی منطقه ای و مقصد گردشگری، پتانسیل توسعه را تعریف کرده و مفهوم توسعه را ایجاد کرده است که در راستای تجربیات بین المللی در پروژه های مشابه است.

 


چارچوب توسعه گردشگری سطح ملی

استراتژی توسعه گردشگری برای جمهوری قزاقستان

کارفرما: موسسه صنعت و توسعه قزاقستان

در سال 2012، شبکه هورات HTL (دفاتر زاگرب، پاریس، مسکو)، توسط موسسه توسعه صنعت قزاقستان (KIDI) به منظور تدوین اولین سند سیاست گردشگری و تعیین اهداف تعیین شده در کشور، اعطا شد. محدوده کاری ما شامل ساخت دیدگاه استراتژیک گردشگری تا سال 2020، برنامه ریزی و اجرای برنامه توسعه گردشگری قزاقستان (ارزیابی پروژه های سرمایه گذاری گردشگری، اقدامات حمایت از دولت …).

استراتژی توسعه گردشگری برای جمهوری صربستان

کارفرما: وزارت تجارت، گردشگری و خدمات جمهوری صربستان

این ماموریت در تعریف استراتژی توسعه گردشگری جمهوری صربستان بود که به صربستان امکان افزایش اشتغال در بخش گردشگری و رفاه جمعیت آن را می داد. هدف این بود که یک تصویر مثبت از صربستان در یک بازار جهانی ساخت و در عین حال حفظ منابع طبیعی و فرهنگی آن باشد
Horwath THL مسئول افزایش رقابت صنعت گردشگری صرب در بازار جهانی و داخلی با شناسایی مناطق (خوشه ها / محصولات) بود که در آن صربستان بزرگترین فرصت را برای توسعه گردشگری دارد.

طرح جامع گردشگری ملی گابن، آفریقا

کارفرما: وزارت معادن، صنایع و گردشگری

در همکاری با شرکت مدیریت پیشرو شرکت مشاوره مدیریت عملکرد در داکار، ماموریت های Horwath HTL عبارتند از:
تجزیه و تحلیل محیط گردشگری در گابون و تعادل سیاست های قبلی
توسعه سناریوهای آینده گردشگری
پشتیبانی از وزارت توسعه برای چشم انداز و اهداف استراتژیک گردشگری
پیش نویس طرح گردشگری عملیاتی بخش کشاورزی و سیستم نظارت

 


استراتژی های گردشگری پایدار تامین مالی

تأمین مالی استراتژیک گردشگری پایدار، آژانس توسعه فرانسوی، جهانی

کارفرما: آژانس توسعه فرانسوی

آژانس توسعه فرانسوی به شرکت Horwath HTL حکمی برای برای ارزیابی تأمین مالی گردشگری پایدار در سراسر جهان اعطا کرد. محدوده کاری ما شامل:

  •  بررسی وضعیت فعلی گردشگری پایدار (طرح های بین المللی و تقاضای بازار برای این نوع گردشگری)
  • رهنمودهایی برای 40 کشور در حال ظهور و در حال توسعه و 35 پروژه گردشگری پایدار نمونه
  • شرح روش های مختلف تامین مالی گردشگری پایدار (توسط اهدا کنندگان و انواع مداخلات)
  • مشاوره به سیاست گردشگری پایدار AFD

ارزیابی پتانسیل سرمایه گذاری بانکبل در گردشگری پایدار در ترکیه

کارفرما: ژانس توسعه فرانسوی، TSKB

آژانس توسعه فرانسوی و بانک سرمایه گذاری داخلی TSKB به شرکت Horwath HTL حکمی برای برای ارزیابی تأمین مالی گردشگری پایدار در ترکیه اعطا کردند. محدوده کاری ما شامل:

  • تحلیل و بررسی وضعیت ترکیه در ارتباط با گردشگری پایدار
  • مشاوره به سیاست گردشگری پایدار AFD-TSKB

سرمایه گذاری در گردشگری پایدار آفریقای جنوبی

کارفرما: EU/CDE

هدف پروژه کمک به اداره منطقه ای برای ارزیابی توانایی افراد مهم بوتسوانا در صنعت گردشگری برای رفع موانع چالش های ناشی از توسعه گردشگری انرژی تجدید پذیر بود. محدوده کاری ما شامل توسعه چارچوب سازمانی و موسسه ای مورد نیاز برای رسیدگی به تغییرات لازم برای سرمایه گذاری و انتقال دانش و سازماندهی میزگرد حرفه ای ها و ارائه دهندگان خدمات بود.

 

 


استراتژی های گردشگری پایدار استراتژی های مقصد

توسعه بوم گردی و حفاظت از لاک پشت های دریا در سورینام و گویانا فرانسه

کارفرما: WWF

WWF مسئول برنامه حفاظت عمومی بین المللی برای منطقه کارائیب است که دارای دو برنامه مداخله عمده است: حفاظت مستقیم از لاک پشت ها و ارتقای دانش و آموزش عمومی.
بوم گردی یکی از ابزارهای پایدار برای آموزش جامع موثر در برابر ساکنین محلی و گردشگران خارجی است.
دامنه این کار شامل مطالعه بازار، تعریف یک استراتژی جهانی بوم گردی مبتنی بر لاک پشت های دریایی (تم ها، سرزمین ها، فعالیت ها، بسته ها، مدیریت عمومی، اقامت) و یک طرح عملی (برنامه ریزی، ابزار بازاریابی، چارچوب قانونی) بود.

استراتژی توسعه بوم گردی در ماریتانیا

کارفرما: وزارت گردشگری ماریتانیاAFD/

مأموریت Horwath HTL تعریف و اجرای برنامه یکپارچه برای توسعه بوم گردی در مارتانیا بود. پس از یک مطالعه ی دقیق بر روی پیشنهادهای گردشگری و نیاز، Horwath HTL برنامه ای جهانی را پیشنهاد داد:

  • برنامه بازاریابی برای حامیان خصوصی و عمومی در ماریتانیا
  • اجرای یک برنامه عملیاتی توسعه مجدد گردشگری برای سال 2009، از جمله اقدامات عملیاتی
  • یک برنامه آموزشی: چارچوب جامع، آموزش مربیان و غیره
  • ساخت لژ های بومی در پارک های ملی
  • امکانات پذیرش در پارک ها

استراتژی های توسعه گردشگری حمایت سازمانی

تشخیص چارچوب نهادی و نظارتی گردشگری در WEMOU

کارفرما: اتحادیه اقتصادی و پولی غرب آفریقا (WAEMU)

در همکاری با شرکت مدیریت پیشرو شرکت مشاوره مدیریت عملکرد در داکار، Horwath HTL تشخیص چارچوب نهادی و نظارتی گردشگری در همه کشورهای WAEMU را تشریح کرد. این کار شامل مراحل زیر بود:

  •  تجزیه و تحلیل قوانین و مقررات مربوط به باز کردن و مدیریت همه شرکت های گردشگری
  •  تجزیه و تحلیل چارچوب های سازمانی گردشگری کشورها
  • تجزیه و تحلیل مقررات قانونی برای توسعه گردشگری (برنامه ریزی، مالیات، سرمایه گذاری …)
  • طرح پیشنهادی مقررات برای هماهنگ کردن توسعه گردشگری در WEMOU

کمک برای اصلاح قانون طبقه بندی هتل در جزیره سن مارتین

کارفرما: مقامات محلی سنت مارتین

سنت مارتین در سال 2007 یک واحد ارضی خارجی بود و در حال حاضر کاملا در زمینه گردشگری مشغول به کار است. در سال 2009، مشاوره ای با حامیان اجتماعی حرفه ای در چندین مورد آغاز شد: بازاریابی (موقعیت در بازار گردشگری، بازار هدف)، خدمات هوایی، آمار فعالیت های گردشگری و آموزش.
Horwath HTL مسئول ایجاد یک طرح تشخیص گردشگری در سنت مارتین و اصلاح سیستم طبقه بندی هتل بود.

سرمایه گذاری های بین المللی بین 19 کشور عضو COMESA

کارفرما: کمیسیون اروپا، برنامه BizClim

برای ایجاد نظارت بر سرمایه گذاری در مرزهای مرزی در آژانس سرمایه گذاری منطقه ای COMESA، Horwath HTL مجبور بود فهرستی از مطالعات مهم درست کند، جریان های سرمایه گذاری بین المللی را تجزیه و تحلیل کند، انگیزه های اصلی و محدودیت ها را برای توسعه این سرمایه گذاری ها تشخیص دهد و میزکاری- برای نظارت و ارزیابی سرمایه گذاری های مرزی منطقه ای طراحی کند.
مأموریت همچنین شامل تهیه پیش نویس یک طرح عملی و ارائه در سمینار انتشار عمومی منطقه ای برای سهامداران بخش های عمومی و خصوصی بود.

 

فرصت های سرمایه گذاری در گردشگری MIICE، منطقه آنتوفاگاستا، شیلی

کارفرما: CORFO / دولت شیلی

این پژوهش با هدف ترویج، تقویت و بهبود رقابت صنعت گردشگری تجاری در شهرهای آنتوفاگاستا و کالاما از طریق:
نسل ابتکارات و سرمایه گذاری های جدید
ارتقاء کسب و کارهای توسعه برنامه ریزی شده در گردشگری و افراد و گروه های MICE بود.

 

کمک در توسعه یک مرکز ورزش آبی در وال d’Isère، فرانسه

کارفرما: SEM SOGEVALDI

اسکی در Val d’Isère، واقع در کوه های آلپ فرانسه، دارای مرکز ببهبود و ورزش های آبی به نام Oxygène ساخته شده در سال 2009 بود، که شامل یک مرکز آبی 800 متر مربعی، یک سالن بدنسازی، زمین اسکواش 320 متر مربعی و سالن چند منظوره 540 متر مربعی است. ماموریت ما شامل راهنمایی در تهیه برنامه برای برپایی مسابقات برنامۀ آب و ورزش Val d’Isère بود.

 

حسابرسی از منشور کیفیت گردشگری در جزیره ریونیون، فرانسه

کارفرما: Île de la Réunion Tourisme

منشور کیفیتی که در سال 1995 اجرا شد، برای ارزیابی ارتباط و امکان پذیری ادغام آن در فرایند ملی گردشگری فرانسوی مورد بررسی قرار گرفت. این پروژه شامل دو مرحله بود:

  • بررسی، بر اساس تجزیه و تحلیل دیدگاه مشتری از رده بندی و مصاحبه با ارائه دهندگان گردشگری.
  • امکان سنجی برای ادغام
ارزیابی طرح توسعۀ گردشگری دوردگون 2007-2013

کارفرما: کمیته Départemental رقیق گردشگری د دوردگون، فرانسه

شورای عمومی بخش دوردگن برای سال های زیادی سیاست توسعه ای برای توسعه گردشگری داشته است.
هدف ارزیابی تأثیر فعالیت ها در برنامه ریزی زمین و زیرساخت ها (از جمله سایت های تاریخی مانند لیساکس)، حمایت از ارائه دهندگان گردشگری برای ترویج ملی و بین المللی است.

 

بررسی کیفیت و اصلاح سیستم طبقه بندی اقامت گردشگری در مراکش

کارفرما: وزارت گردشگری مراکش

Horwath HTL در ایجاد یک سیستم اقامتی جدید وارد شد. محدوده کاری ما شامل:

  • تشخیص کیفیت اقامت گردشگری مراکش
  • بر اساس تشخیص، پیشنهاد تکمیل استانداردها و اجرای یک روش طبقه بندی برای پاسخ دادن به چالش های این ارتقاء
  • استراتژی توسعه مبتنی بر کیفیت به عنوان وسیله ای برای موقعیت هتل های مراکش
ارزیابی سیاست “Village Etape”

کارفرما: Ministère de l’Equipement، France

روستای Etape یک ابتکار عمل برای افزایش پتانسیل خدمات روستاها در نزدیکی بزرگراه ها است تا از کاهش فعالیت اقتصادی مربوط به انحراف ترافیک جاده جلوگیری شود. هدف ارزیابی این بود:

  • ارزیابی ارتباط مفهوم روستای Etape بعد از گذشت 20 سال
  • ارزیابی تأثیر برچسب گذاری بر مقامات محلی و ذینفعان خصوصی
  • بررسی امکانات برای گسترش شبکه به سایر بزرگراه ها
  • مرور محتوای منشور و پیشنهاد تغییرات
مطالعه تشخیصی برای احیای صنعت نمایندگی های ورودی فرانسه

کارفرما: وزارت گردشگری فرانسه (DGCIS)

پیشنهاد ورودی فرانسوی از کمبود سازماندهی و ساختار، هر دو در سطح ملی و محلی رنج می برد. به عنوان یک بخش بسیار متنوع و پراکنده، اهداف این ماموریت عبارتند از:

  • ایجاد فهرستی از زمینه ها و تحولات اخیر؛
  • تجزیه و تحلیل شکستها و فرصت ها برای توسعه بخش ورودی در فرانسه
  • ارائه پیشنهادات (کوتاه مدت و متوسطه) برای سهامداران عمومی

 


گردشگری الکترونیک و فناوری اطلاعات

طراحی و مدل عملیاتی یک مرکز خدمات برای گردشگران در روستای طبیعت اقامتگاه بزرگ، فرانسه

 

کارفرما: دولت منطقه ای پاریس ایل-دو-فرانس، فرانسه

طبیعت روستاها، اقامتگاه طبیعت و تفریحی با تم خانوادگی مجهز در نزدیکی پاریس دیزنی لند (باز: 2016، 500 هکتار، 1 700 کلبه، …) است.
یک دفتر گردشگری در این مرکز به منظور تشویق مشتریان برای کشف محیط اطراف و تأثیر مثبت بر اقتصاد محلی، ایجاد خواهد شد.
ماموریت ما این است که امکان سنجی اداره گردشگری را تجزیه و تحلیل کنیم، مفهوم و مأموریت های آن را مشخص کنیم، تعیین کنیم چه نوع خدماتی باید برای بازدیدکنندگان ارائه شود، و توصیه هایی را در مورد بهترین مدل عملیاتی پروژه ارائه کنیم.
تجزیه و تحلیل ما شامل هر دو ابزار معمولی (اطلاعات میز، بروشورها، مجلات) و تمام ابزارهای دیجیتالی است که می توانند قبل از سفر، در طول سفر و پس از آن همراه بازدید کننده باشند.

مطالعه چشم انداز گردشگری پزشکی، فرانسه

کارفرما: وزارت گردشگری فرانسه

هدف ارزیابی این بود که فرصت ها و مسائل مربوط به انتشار فناوری مربوط به پویایی برای کسب و کارهای گردشگری را درک کنند. این کار باید ارائه دهندگان راه حل را قادر سازد محصولات خود را با انتظارات مصرف کننده وفق دهند. محدوده کاری ما شامل: سناریو استفاده، مدل کسب و کار، توزیع ارزش افزوده، کاربرد اینترنت در پویایی گردشگری.

 

دفاتر گردشگری آینده – پشتیبانی دیجیتالی از میزبانی، فرانسه

کارفرما: Atout فرانسه

این ماموریت در اجرای یک مطالعه آینده نگر به منظور توضیح دادن راه های آینده برای گردشگران برای یافتن اطلاعات و مسکن در دوران/ سال دیجیتال متمرکز بود.
این مطالعه موضوع یک گزارش منتشر شده توسط Atout France(آژانس گردشگری فرانسه) و یک روز فنی است که توسط Atout France در ماه مه 2011 برگزار شد. این نیز فرصتی برای تحلیل نقش اداری گردشگری در این میزبانی میزبانی دیجیتال بود. از طریق مطالعات زیر:

  • بررسی و ارزیابی خدمات پشتیبانی برای پویایی
  • تجزیه و تحلیل رفتار و انتظارات گردشگران
  • موقعیت دفاتر توریستی در جهان میزبانی دیجیتال
گردشگری الکترونیک- مشاوره و راهنمایی در مراکش

کارفرما: مرکز گردشگری ملی مراکش

Horwath HTL تشخیص سیستم بازاریابی محصولات گردشگری در مراکش و معیار استراتژی گردشگری الکترونیکی ادارات گردشگری ملی را در ده کشور انجام داد.
این توصیه ها به نوع سیستم ها و نحوه ادغام آنها در وب سایت visitmorocco.com متمرکز بود.

سیستم اطلاعات گردشگری جزایر گوادلوپ، کارائیب فرانسه

مشتری: منطقه گوادلوپ (CTIG)

هدف مأموریت ایجاد یک اطلاعات توریستی و سیستم رزرواسیون بود که قادر به بهبود خوانایی مقصد و تسهیل بازاریابی محلی و ارتقاء بود. محدوده کاری ما شامل:

  • تعریف نیازهای کاربران، موجودی سیستم های موجود در گوادلوپ، معیار.
  • تعریف جهت گیری استراتژیک و یک برنامه عملیاتی عملیاتی
  • کمک قانونی، فنی و سازمانی
مطالعه در سیستم توزیع آنلاین محصولات گردشگری

کارفرما: وزارت گردشگری فرانسه

مطالعه براساس سؤال “چگونه اینترنت سیستم توزیع محصولات گردشگری را تغییر داد؟”، زنجیره ارزش توزیع گردشگری را توصیف می کند و موضوع را برای کسب و کارهای مختلف ارائه می دهد: هتل ها، آژانس های مسافرتی و اپراتورهای تور.
این به طور خاص به بررسی نقش نهادهای رسمی و سازمانی (مراکز اطلاعات توریستی برای مثال) می پردازد. یک بخش به راه حل های فناوری و نقش فناوری اطلاعات اختصاص دارد.

 

ارتباط با ما

از طریق ایمیل: welcome@newabc.me
از طریق تلفن: +98 21 4800 9109