چارچوب توسعه گردشگری سطح ملی

استراتژی توسعه گردشگری برای جمهوری قزاقستان

کارفرما: موسسه صنعت و توسعه قزاقستان

در سال 2012، شبکه هورات HTL (دفاتر زاگرب، پاریس، مسکو)، توسط موسسه توسعه صنعت قزاقستان (KIDI) به منظور تدوین اولین سند سیاست گردشگری و تعیین اهداف تعیین شده در کشور، اعطا شد. محدوده کاری ما شامل ساخت دیدگاه استراتژیک گردشگری تا سال 2020، برنامه ریزی و اجرای برنامه توسعه گردشگری قزاقستان (ارزیابی پروژه های سرمایه گذاری گردشگری، اقدامات حمایت از دولت …).

استراتژی توسعه گردشگری برای جمهوری صربستان

کارفرما: وزارت تجارت، گردشگری و خدمات جمهوری صربستان

این ماموریت در تعریف استراتژی توسعه گردشگری جمهوری صربستان بود که به صربستان امکان افزایش اشتغال در بخش گردشگری و رفاه جمعیت آن را می داد. هدف این بود که یک تصویر مثبت از صربستان در یک بازار جهانی ساخت و در عین حال حفظ منابع طبیعی و فرهنگی آن باشد
Horwath THL مسئول افزایش رقابت صنعت گردشگری صرب در بازار جهانی و داخلی با شناسایی مناطق (خوشه ها / محصولات) بود که در آن صربستان بزرگترین فرصت را برای توسعه گردشگری دارد.

طرح جامع گردشگری ملی گابن، آفریقا

کارفرما: وزارت معادن، صنایع و گردشگری

در همکاری با شرکت مدیریت پیشرو شرکت مشاوره مدیریت عملکرد در داکار، ماموریت های Horwath HTL عبارتند از:
تجزیه و تحلیل محیط گردشگری در گابون و تعادل سیاست های قبلی
توسعه سناریوهای آینده گردشگری
پشتیبانی از وزارت توسعه برای چشم انداز و اهداف استراتژیک گردشگری
پیش نویس طرح گردشگری عملیاتی بخش کشاورزی و سیستم نظارت

ارتباط با ما

از طریق ایمیل: welcome@newabc.me
از طریق تلفن: +98 21 4800 9109